• Regulamin sklepu – zasady zakupów w g-spot69.pl

1. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
E-paragon - jest to dokument fiskalny w postaci elektronicznej, którego zakres reguluje. Ustawa o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r., Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie kas rejestrujących oraz Rozporządzenia MPiT w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać́ kasy rejestrujące
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
Konsument – Klient, który jest osobą fizyczną i spełnia kryteria określone w definicji z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z tą definicją za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego WWW.g-spot69.pl;
Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.g-spot69.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Spot Justyna Bojda. Z siedzibą ul. Księdza Londzina 18, 43-246 Strumień. NIP: 6842420220 REGON 528516338, a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.     

                                  

2. Postanowienia ogólne 

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www.g-spot69.pl i jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Sklep internetowy, działający pod adresem: www.g-spot69.pl, prowadzony jest przez Spot Justyna Bojda. Z siedzibą ul. Księdza Londzina 18, 43-246 Strumień. NIP: 6842420220 REGON 528516338, e-mail: biuro@g-spot69.pl
3. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
  • zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
  • warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego;
  • warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
  • zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach sklepu internetowego.
4. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
  • aktualna przeglądarka internetowa,
  • minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli.
5. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Spot Justyna Bojda. Z siedzibą ul. Księdza Londzina 18, 43-246 Strumień. NIP: 6842420220 REGON 528516338 zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.g-spot69.pl oraz zapisać jego treść i sporządzić wydruk.


3. Zasady korzystania ze Sklepu internetowego 

1. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
2. Klient zobowiązany jest do:
  • niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
  • korzystania ze sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
  • korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet. 

                                                                                                                                                      
4. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży                

1. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
2. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.g-spot69.pl, dokonać wyboru towaru i ilości.
3. Wybór zamawianych przez Klienta Towarów dokonywany jest poprzez ich dodanie do koszyka.
4. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
5. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
  • przedmiotu zamówienia,
  • jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
  • wybranej metody płatności,
  • wybranego sposobu dostawy,
  • czasu dostawy,
  • miejsca dostawy.
6. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub „Zamawiam i płacę”.
7. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Spot Justyna Bojda. Z siedzibą ul. Księdza Londzina 18, 43-246 Strumień. NIP: 6842420220 REGON 528516338 umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
8. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
9. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
10. Umowa zawierana jest w języku polskim. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych Zamówienia oraz ogólnych warunków (Regulamin sklepu internetowego) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

5. Dostawa 

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską DHL, Inpost. Wybór przewoźnika zależny jest od ostatecznej łącznej wielkości i wagi zamówionych produktów. Koszty dostawy zależne są do wielkości i wagi zamówienia.  Koszty dostawy zostaną również wskazane w momencie składania Zamówienia.
3. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 7 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia. 
4. Czas realizacji zamówienia w przypadku płatności kartą - czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.                                                                                                                                       
 

                                                                                                                                        
6. Ceny i metody płatności   
 
Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
Klient ma możliwość uiszczenia zapłaty ceny:
  • przelewem na numer konta bankowego: 47 1140 2004 0000 3502 8480 0875, Spot Justyna Bojda, ul. Księdza Londzina 18, 43-246 Strumień
  • Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
  • Dostępne formy płatności:

    Karty płatnicze:
    * Visa
    * Visa Electron
    * Mastercard
    * MasterCard Electronic
    * Maestro

 

7. Dokumenty sprzedaży

Klient otrzyma od Sprzedającego dokument sprzedaży e-paragon bądź na życzenie fakturę. Sposób wydania e-paragonu:

1. Warunkiem wydania e-paragonu jest wyrażenie przez Klienta zgody. Klient wyraża zgodę na wydanie e-paragonu, jak i na sposób jego wydania, akceptując regulamin / warunki sprzedaży sklepu.
2. Sprzedawca wydaje e-paragon Klientowi za pośrednictwem systemu i repozytorium elektronicznych paragonów fiskalnych eparagony.pl (Spark).
3. Wydanie e-paragonu następuje poprzez i w momencie skutecznego zapisu dokumentu w repozytorium dokumentów systemu eparagony.pl, do którego czytelnego widoku Klient uzyskuje dostęp za pośrednictwem unikatowego hiperłącza przekazanego przez Sprzedawcę na podany w zamówieniu adres e-mail Klienta.
4. W przypadku problemów z dostępem do czytelnego widoku dokumentu Klient powinien sprawdzić folder SPAM oraz skontaktować się niezwłocznie ze Sprzedawcą.
5. Sprzedawca może dodatkowo wysłać jednorazowe powiadomienie do Klienta na podany przez niego w zamówieniu numer telefonu w celu poinformowania go o fakcie wystawienia i wydania e-paragonu.
 

8. Prawo do odstąpienia od umowy

1. Okres Prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem określonych w art. 33, art. 34 Prawa Konsumenckiego wynosi 14 dni.
2. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować nas o swojej decyzji. Może to zrobić, wysyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@g-spot69.pl. W treści wiadomości podając swoje dane, numer zamówienia oraz wyraźnie zaznaczone, że odstępuje od umowy
3. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
4. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
5. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
6. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu nie mogą być zwrócone ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
8. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz produktu od Konsumenta, Sprzedający zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
9. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności.
10. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania.
11. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
12. Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego.
13. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

9. Warunki gwarancji 

1. Gwarancja na produkty sprzedawane przez Sklep jest udzielana przez producenta lub dystrybutora. Warunki gwarancji są określone w karcie gwarancyjnej. W razie potrzeby szczegółowych informacji dotyczących gwarancji, prosimy o kontakt z naszym sklepem biuro@g-spot69.pl.
2. Jeśli produkt jest objęty gwarancją udzieloną przez producenta lub dystrybutora, Klient może zgłosić reklamację zgodnie z warunkami gwarancji. W tym przypadku reklamację należy skierować bezpośrednio do gwaranta, a Sklep może działać jako pośrednik w przekazywaniu reklamacji. Klient ma możliwość skorzystania z serwisu gwarancyjnego lub kontaktu ze Sprzedającym, zgodnie z własnym wyborem.
3. W przypadku korzystania z uprawnień przysługujących Klientowi od Sprzedającego z tytułu rękojmi, reklamację należy złożyć zgodnie z postanowieniami regulaminu. 


10. Reklamacje

Sklep zobowiązuje się do dostarczenia towaru pozbawionego wad, legalnie wprowadzonego na rynek polski.
1. Klient, w przypadku stwierdzenia wad dostarczonego towaru, ma prawo skorzystać z uprawnień gwarancyjnych, jeśli takowa została udzielona oraz z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi. Uprawnienia gwarancyjne i rękojmi są od siebie niezależne.
2. Umowy zawarte z Konsumentami oraz Przedsiębiorcami o uprawnieniach konsumenta podlegają odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi. Odpowiedzialność ta nie dotyczy Klientów o innym statusie.
3. W celu złożenia reklamacji należy poinformować Sklep o zaobserwowanych wadach, udokumentować je celem weryfikacji oraz ewentualnego usunięcia bez konieczności odesłania towaru. W przypadku konieczności odesłania, Sklep poinformuje o tym Klienta w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup wraz z opisem żądań. Reklamację można zgłosić elektronicznie na adres biuro@g-spot69.pl lub pisemnie na adres Sklepu.
4. Jeśli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie wymieni wadliwą rzecz na wolną od wad lub usunie wadę. Ograniczenie to nie dotyczy, jeśli rzecz była już naprawiana lub wymieniana przez Sklep lub gdy taka wymiana lub naprawa jest niemożliwa lub wiąże się z nadmiernymi kosztami.
5. Klient mający status Konsumenta lub Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, chyba że byłoby to niemożliwe lub związane z nadmiernymi kosztami. W takim przypadku należy uwzględnić wartość rzeczy, rodzaj i znaczenie wady oraz niedogodności dla Klienta.
6. Obniżona cena powinna być w proporcji do wartości rzeczy z wadą. Odstąpienie od umowy jest niemożliwe, jeśli wada jest nieistotna.
7. Sklep w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji zajmie stanowisko i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. O rezultacie reklamacji Klient zostanie powiadomiony pisemnie lub elektronicznie na podany adres.
8. Transport reklamowanych produktów z tytułu rękojmi odbywa się na koszt Sklepu za pośrednictwem wskazanej przez niego formy odesłania. Sklep nie akceptuje przesyłek za pobraniem. W niektórych przypadkach nie jest konieczne wysyłanie reklamowanego produktu, a Sprzedawca może poprzestać na oględzinach zdjęć dostarczonych przez Klienta.
9. Jeśli reklamacja zostanie uwzględniona, Sklep zobowiązuje się do wymiany wadliwego produktu na nowy lub do usunięcia wady zgodnie z życzeniem Klienta. Jednakże, jeśli sposób spełnienia żądania Klienta jest niemożliwy lub wiąże się z niewspółmiernymi kosztami, Sklep może zaproponować inne rozwiązanie.

11. Polityka prywatności

1. Zarządzanie danymi osobowymi przez Sprzedającego: Dane osobowe przekazywane przez Klientów są zarządzane przez naszą firmę w sposób odpowiedzialny i zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Dbamy o bezpieczeństwo oraz poufność tych informacji.

2. Dobrowolność podania danych osobowych: Jesteśmy przekonani, że ochrona prywatności naszych Klientów to sprawa kluczowa. Dlatego też podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże, aby móc zrealizować zamówienie, niektóre informacje mogą być konieczne.

3. Zastosowane środki bezpieczeństwa przez Administratora: Nasza firma stosuje najnowocześniejsze środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić odpowiednie bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych. Dzięki temu Klienci mogą mieć pewność, że ich dane są chronione przed nieautoryzowanym dostępem czy wykorzystaniem.

4. Prawa Klientów: Szanujemy prawa naszych Klientów do kontroli nad swoimi danymi osobowymi. Mogą Państwo w każdej chwili skorzystać z praw, takich jak prawo do dostępu, poprawiania, usuwania, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia swoich danych. Ponadto, Klienci mają prawo do zgłaszania skarg do właściwych organów ochrony danych osobowych.

5. Polityka prywatności: Zapraszamy do zapoznania się z naszą Polityką Prywatności, gdzie szczegółowo opisujemy procesy zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych w naszym sklepie internetowym.

 
12. Wzór formularza odstąpienia od umowy

Data:………………………………….

 

Adresat:
Sklep g-spot69.pl
ks. Londzina 18
43-246 Strumień

 

Odstąpienie od zawarcia umowy

 

 

Ja,……………………………………… [imię i nazwisko], posługujący się przy składaniu zamówienia następującym loginem ……………………………..…w sklepie g-spot69.pl …………………….[login] (jeśli Klient posiada Konto) informuję o moim odstąpieniu od umowy zawartej na skutek złożenia zamówienia o numerze …………………………..……….[numer zamówienia], dotyczącej……………………. [nazwa produktu].

 

Data zawarcia umowy:        …………………………. …………………

Imię i nazwisko Klienta:     ……………………………………………..

Adres Klienta:                     ……………………………………………….

 

Podpis Klienta

                                                                    ………………………………….

(tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej 

13. Rozstrzyganie sporów i postanowienia końcowe

1.Klient, który jest Konsumentem, może w razie zainteresowania skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Spory dotyczące zakupów internetowych można rozwiązać w drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument może również skorzystać z innych metod pozasądowego rozwiązywania sporów i np. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 

 

 

  • Warunkowy dostęp do sklepu

Strona jest przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia. Kontynuując oglądanie zaświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią.